17.04.2013

Wiosenne bingo w Scrapgangu

Zapraszam serdecznie na kolejne Scrapgangowe wyzwanie! :)
Tym razem Rysa zaproponowała zabawę w Wiosenne Bingo. Sprawdźcie, jakie możliwości daje Wam bingo i jak poradziły sobie z tym wyzwaniem Scrapgangsterki ;)

Ja wybrałam zestaw: wstążka, stempel, liście i wykonalam kartkę dla szefowej mojego Męża, która niebawem przechodzi na inne stanowisko.




Kartka jest dosyć warstwowa. Wreszcie mogłam sobie na to pozwolić, gdyż kartka będzie wręczana osobiście, a nie wysyłana pocztą ;)

Do jej wykonania zainspirowała mnie mapka z Mojo Monday. Użyłam papierów z Galerii Papieru: Fioletowe Fiołki oraz Biała Róża. Stempel Lucky Cats z Lili of the Valley pokolorowałam Promarkerami, a napis Good Luck jest embossowany na gorąco pudrem holograficznym.

Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu! :)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Wild Orchid Crafts - Purple and green.

11 komentarzy:

wiola_c pisze...

Śliczna karteczka, taka z podkową na szczęście. :)
Ten stempelek już mnie u Ciebie kiedyś zachwycał. I te cudne chmurki. Piękna :)

GosiaMachynia pisze...

wow sliczna :)) Takie piękne ciepłe i wiosenne kolory super :)

chanya13 pisze...

Śliczna!!! na dodatek w mojej kolorystyce :) obrazek już kiedyś podziwiałam, pozdrawiam

Agnieszka Korman pisze...

Kartka super! Stempel cud, miód:)

Cudaczek pisze...

Oj, na pewno przyniesie szczęście :) Śliczna jest, z papierów, które bardzo lubię i stempel fantastyczny no i te warstwy...!

mośtynka pisze...

Przeurocza karteczka w fioletach !

Chimera pisze...

Jest przeurocza i w takich miłych dla oka kolorach :)

Klaudia/Kszp pisze...

Urocza! Kotki - takie słodziaki! :)

OriBella pisze...

Rewelacyjna!!!:)Kotki takie słodziaki:)

Anonimowy pisze...

Super karteczka słodziutka :)

Bev pisze...

Wow this is gorgeous with fabulous detail! Thanks so much for joining us at Wild Orchid Challenge x