30.04.2013

Scrapgangsterskie wyzwanie etnograficzne

Wczoraj przypadła moja kolej zaproponowania wyzwania na blogu Scrapgangsterek.
Tym razem postawiłam na tematykę etnograficzną. Proponuję wykonać dowolną pracę przedstawiającą kulturę jakiejś części świata.

Od dłuższego czasu chodził za mną ten temat i wiedziałam, że w pracy pojawi się Tilda-Indianka. Początkowo miałam zamiar zrobić zwykłą kartkę, ale trafiłam na kurs wykonania kartki przestrzennej. Jak nic indiańskie tipi, prawda? ;)
Baza kartki zbudowana jest ze sklejonych 3 kwadratowych kawałków papieru. Całość zapinana jest na rzep. Od wewnątrz jest miejsce na życzenia.






I po rozpięciu rzepa:


Zapraszam na Scrapgangsterskiego bloga po więcej szczegółów. Sprawdźcie też jak poradziły sobie dziewczyny z DT.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Passion for ProMarkers - "to die for".

12 komentarzy:

Iliana pisze...

Przepiękna kartka! Bardzo ciekawy kształt, a wykonanie... ideał :)

Cudaczek pisze...

Twoje tipi wymiata! :)

Unknown pisze...

GENIALNA! :)

wiola_c pisze...

Świetne podejście do tematy!!! Prześliczne tipi. Muszę sama spróbować tej formy.
Pozdrawiam :)

Kasia Udalska pisze...

Jest powalająco pomysłowa! I śliczna :* Przy okazji jakiejś wysyłki do Pl ja poproszę kilka odbitek tej Tildy, jest urocza ;P

Barbara pisze...

Powaliłaś mnie...ciekawe co byś wykombinowała,gdybyś trafiła na Magnolię-eskimoskę :D

krystynas pisze...

Forma kartki niezwykle oryginalna, całość przepiękna.
Pozdrawiam

mapowska pisze...

Dzieki! No trzeba by zrobic igloo ;-)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Coś niesamowitego! Jest wspaniała! :)

mośtynka pisze...

Świetna karteczka,tipi jak prawdziwe i ta indianka jest śliczna !!!

coops pisze...

so gorgeous.your design is fabulous and i love your colours and sweet image.
Thanks for joining in my theme this week at the Passion for Promarkers Challenge :D

xx coops xx

Julie pisze...

Wow this is awesome!! What a fabulous design and gorgeous colouring!! Thanks for playing along with us at Passion For Promarkers, hugs, Juliexx