10.04.2013

Podziękowanie za weekend w Szwecji

Niestety nigdy nie byłam w Szwecji ;)
Za to znajoma była i tak jej się spodobało, że chciała podziękować swoim szwedzkim gospodarzom. Poprosiła mnie o wykonanie dwóch kartek, które łączyłyby elementy / symbole szwedzkie i belgijskie (jako, że w Belgii mieszkamy).
Muszę powiedzieć, że było to dla mnie nie lada wyzwanie, ale efekt jest chyba zadowalający. Mam nadzieję, że znajomej, a potem i adresatom kartki się spodobają ;)

Pierwsza z nich jest kolejnym liftem kartki Lakuny, którą w tym miesiącu liftujemy na blogu Scrapgangsterek. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w tym liftowym wyzwaniu :)
Jest to lift, choć do tematu podeszłam bardziej swobodnie. Zmieniła się przede wszystkim kolorystyka.
Obie poniższe kartki wykonałam w barwach flag Belgii i Szwecji, a zatem mamy tu czerwień, żółć, czerń oraz niebieski/granat.

Pierwsza kartka przedstawia Manneken Pis, czyli siusiajacego chłopczyka, ktory jest jednym z symboli Belgii. Chłopiec otoczony jest kwiatami w barwach narodowych Szwecji. Do tego dorzuciłam skrzyżowane flagi obu krajów.




Druga kartka przedstawia brukselskie Atomium w królewskiej koronie, która jest symbolem Szwecji. I tu również dodałam skrzyżowane flagi:




Na perły w koronie nałożyłam białe perełki w płynie, dzięki czemu korona nabrała więcej elegancji ;)

A tak przedstawiają sie obie kartki razem:

Żródło grafik:
Flagi, pocztówka, Manneken Pis, Atomium, korona.

3 komentarze:

Chimera pisze...

Ale wyzwanie! Świetnie sobie z nim poradziłaś, śliczne te podziękowania :)

chanya13 pisze...

Świetnie wybrnęłaś z tematu!!!

Arleta pisze...

super