18.02.2014

Miau.... ;)

Pewnie niektórzy z Was wiedzą, a właściciele kotów na pewno, że wczoraj obchodzony był Miedzynarodowy Dzień Kota. Z tej okazji Chimera zaproponowała wyzwanie z kotem w roli głównej ;)

Kota nie mam, ani nigdy nie miałam, mam za to kilka kocich stempelków. Postanowiłam wykorzystać ten z największą liczbą futrzaków ;)

Powstała zatem kartka na szczęście z aż pięcioma kociętami ;).






























Stempelek z Lili of the Valley pokolorowałam Promarkerami, a wykorzystane papiery to 2 arkusze z kolekcji Biała Róża oraz 1 z Fioletowych Fiolków Galerii Papieru.

Gorąco zapraszam na blog Scrapgangu, gdzie znajdziecie mnóstwo inspiracji, w tym od nowych Scrapgangsterek :)

Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

wiola_c pisze...

Och jaka wesoła gromadka. :)
Cudny jest ten stempelek, który Ty ślicznie potrafisz pokolorować. :)
Buzia sama się śmieje do tej kartki. :)

Agnieszka Korman pisze...

Karteczka jest słodka. Pięknie kolorujesz stemple. Jestem niezmiennie pod wrażeniem:)

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Przepiękna kartka a kolorowanka wymiata :)

krystynas pisze...

Za każdym razem podziwiam Twój sposób kolorowania stempli.
Karteczka przepiękna.

Agnieszka(AgaP) pisze...

Cudne pokolorowany stempelek!! I pięknie zestawiłaś razem kolory -świetnie współgrają ze sobą.

Wanda pisze...

fantastyczna wesoła karteczka:)

Barbara pisze...

Rozczula mnie tam jeden kociak,ten co tak patrzy z przechyloną głową:)

Anonimowy pisze...

cudowna karteczka ja wielbicielka kotów rozpływam się na takie widoki:)