7.02.2013

Lift scrapgangsterski na luty

Na blogu Scrapgangu ruszyło kolejne wyzwanie liftowe. Tym razem liftujemy śliczną kartkę Doroty_mk:


A to już moja interpretacja:


Szwy wykonałam ręcznie korzystając z urządzenia SewEasy do zaznaczenia miejsc dziurek. Papiery to Kratki14 z Magicznej Kartki, Sklepy Cyamonowe UHK Gallery oraz Mała Księżniczka Latarnii Morskiej ze scrap.com.pl. Serduszka wycięte są wykrojnikami z zestawu Multi Frame Dies Heart Nellie's Snellen, a listki pochodzą z dwóch zestawów wykrojników Marianne Design, tego i tego.

Kartka Dorotki jest śliczna i bardzo przyjemnie sie ją liftowało, dlatego serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu! :)

5 komentarzy:

wiola_c pisze...

Jejku jaka podobna (na pierwszy rzut oka). :)
Szwy wyszły super. Podziwiam ręczne równiutkie przeszycia.
Ja kiedyś pomagałam sobie radełkiem a potem udawałam, że w zamierzeniu miały być takie krzywe. ;)
Ślicznie potuszowane listki.
Całość pięknie wykonana. :)

Chimera pisze...

Przepięknie Ci wyszła, te kolory, przeszycia, no napatrzeć się nie mogę!!

mośtynka pisze...

Świetny lift,wygląda jak orginał doroty,całość sliczna!
Pozdrawiam

jolutka123 pisze...

Cudowna kartka Ci wyszła i jakie dokładne te ręczne przeszycia!pozdrawiam:))

OriBella pisze...

Piękny lift, podoba mi się, doczytałam, że szwy ręcznie zrobiłaś, noooo podziw pełen z mojej strony, rewelka wyszło:)