18.02.2013

Dla mężczyzny bez kwiatów

Na blogu Scrapgangsterek właśnie pojawiło się nowe wyzwanie polegające na wykonaniu dowolnej pracy dla mężczyzny, ale bez użycia kwiatów.
Męskie klimaty dla wielu z nas nie należą do najłatwiejszych, dlatego tymbardziej zapraszam do zmierzenia się z tym wyzwaniem ;)

Ja w swojej pracy użyłam pięknych, dosyć ciemnych papierów Lemonade - Vineyard. W centralnym miescu znalazł się samochód retro oraz trybiki z Wycinanki potuszowane i pociągnięte Crackle Accents.



Kartkę wykonałam korzystając z mapki Our Creative Corner i tam zgłaszam ją na wyzwanie:

Zgłaszam ją także na 3 inne wyzwania:

13 komentarzy:

Bea pisze...

Świetnie zrealizowałaś tę mapkę!! Bardzo podoba mi się ta kartka.

Paula-Scrap Addict pisze...

oh I love this so much! Great details, great image.... I'm so happy to see people using my first sketch :-) Thanks for joining us at Our Creative Corner!

mośtynka pisze...

Świetna kartka,bardzo mi się podobają trybiki!

OriBella pisze...

Te trybiki są świetne, taka ozdoba zamiast kwiatów idealna do męskiej kartki:)

Cudaczek pisze...

Ta kolekcja Lemonade jest wprost stworzona do męskich kartek no i trybiki :) Lubię i to bardzo :)

axdesign pisze...

świetnie poradziłaś sobie z męską tematyką! bardzo podoba mi się układ! pozdrawiam

Anonimowy pisze...

so very interesting...love your layout and use of metal...so happy to see you at sch this week...

Gosia pisze...

Bardzo mi się podoba! I zdecydowanie męsko :)

Meihsia Liu pisze...

What a beautiful card! Love the fabulous details. Great take on the sketch. Thank you for sharing with us at Our Creative Corner. ^_^

Anna Zaprzelska pisze...

Wow!!!! Fantastyczna kartka!

Lisa pisze...

WOW, this is a great card . Thanks for joining us Here Come The Boys
Lisa x

Anonimowy pisze...

Thank you for sharing your lovely work with us at Here Come The Boys, Good Luck with the Challenge Woo xx

Rae pisze...

Świetna karteczka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)