10.04.2014

Pokłosie warsztatów z Olgą

Wczoraj wieczorową porą udało mi się uczestniczyć w kolejnych warsztatach prowadzonych przez Olgę - Piekielną Owcę w ramach Scrap Butik TV.
Tym razem robiliśmy mediowego scrapa. Zabierałam się do niego z drżącymi rękoma, gdyż media nie są moją mocną stroną. Na szczęście przewodnictwo Olgi jest niemal gwarancją sukcesu, poza tym, razem to tak jakoś raźniej coś się wykonuje ;)
Do ostatniej chwili szukałam odpowiedniego zdjęcia, papierów i dodatków.
W końcu udało się i wpadłam w wir pracy, której efektem jest poniższy scrap :)




W pracy wykorzystałam sporo produktów 13arts: gesso oraz mgiełki: Pastel Lime, Pastel Mint, Pastel Pink, Pearl Pink, Pearl Black oraz Pearl Gold.

Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

Chimera pisze...

Bardzo uroczy scrap, zdecydowałaś się na świetną kolorystykę :)

wiola_c pisze...

Przepiękny. Pilna z Ciebie uczennica, bo wcale nie widać drżących rąk, a media wyszły super. :)
Mój scrap ciągle na warsztacie. Za późno było, by go wykończyć. Liczę na to, ze znajdę czas dziś i go dopracuję.

krystynas pisze...

Zachwycająca praca

Nerena pisze...

Bardzo wiosenna praca!!!! :))) Jestem zachwycona i uśmiech zostawiam :)))

mosia pisze...

prześliczny!

Wycinajka pisze...

Fantastyczny scrap! Też chciałam wziąć udział w warsztatach tv ale niestety zapomniałam o nich :/ Rozumiem Twój problem nie znania się na mediach - mam tak samo. Jednak na Twojej pracy w ogole tego nie widać. Pozdrawiam!

Agnieszka Korman pisze...

Świetny scrap! Cudne zdjęcie:)

OriBella pisze...

Cudny, radosny i mocno optymistyczny scrap, fotka przeurocza:)

dagmarakos.blogspot.com pisze...

zachwycił mnie Twój scrap :)

Olga Gibas pisze...

Ten scrap jest po prostu cudowny! Delikatny, subtelny, a przy tym niesamowicie radosny. No i pięknie namediowany :) Olga się spisała w roli nauczycielki ;)