15.10.2013

Druga żywiołowa kartka eksperymentalna ;)

Tak, temat najnowszego wyzwania Scrapgangsterek jest bardzo inspirujący :)

Po raz drugi wykonałam kartkę inspirowaną jednym z żywiołów. Tym razem postawiłam na ziemię.

Kolorystyka jest oczywiście zielono-brązowa, jak na ziemię przystało.
Dodałam do kartki szczyptę magii i pojawił się na niej elfik symbolizujący duchy ziemi :).
I tu zaczyna sie pierwszy eksperyment. Elfa wykonałam wg kursu podanego w wyzwaniu Scrappo. Stempel pokryłam dwoma kolorami tuszy Distress, spryskałam wodą, która pięknie je zblendowała i odbiłam (wyszło mi co prawda dopiero za dziesiątym razem, ale co tam ;)).
Kolejną dla mnie nowością było użycie maski ;) Dzięki niej udało mi sie uzyskać te falujące promienie dookoła elfa. Kropką nad i był brokat w kleju, którym pokryłam całego elfa oraz motyla. Nadało im to zwiewności i magicznego charakteru ;)



Ach, i jeszcze jedna nowść ;) Po raz pierwszy użyłam zestawu dziurkaczy Marthy Stewart do wycinania serwetek ;)

Pracę zgłaszam na wyzwanie Scrappo i oczywiście ponownie zapraszam na bloga Scrapgangsterek :D.

Pozdrawiam serdecznie!

14 komentarzy:

Agnieszka Korman pisze...

Eksperymentuj jak najczęściej bo super Ci to wychodzi. Karteczka bomba!
Pozdrawiam:)

Bea pisze...

czadowo!!! super kolorki!

AnnaT pisze...

Bardzo pomysłowo i pięknie wykonane :)

Arleta pisze...

rewelacja

Gosia pisze...

Widzisz.. niby wygląda prosto a ile się nowych rzeczy nauczyłaś/wypróbowałaś :D. Efekt nieziemski :D..

a.le kartka pisze...

Kartka śliczna. Efekt bardzo ciekawy, ale wcale nie taki łatwy do osiągnięcia, podziwiam:)

chanya13 pisze...

Świetna!!! Ładne kolory, pięknie się mienią

wiola_c pisze...

Super pomysł. :)

Chimera pisze...

Jest prześliczna i taka magiczna :)

mamuska73 pisze...

Monis kartk ajest poprostu magiczna

el pisze...

genialna

Ann pisze...

Kartka jest zachwycająca :)

mośtynka pisze...

Inna a jakże piękna karteczka

Sigrun pisze...

Śliczna karteczka, fantastyczne kolorki;) I ta tajemniczść! dziekuję za udział w wyzwaniu Scrappo!