19.06.2013

Koperta na bon

Niedawno znajomy poprosił mnie o zrobienie jakiegoś ładnego opakowania na bon zakupowy z amazon.de, który jego dział kupił koleżance odchodzącej z pracy. Bon, jak to bon kupiony przez internet i wydrukowany na zwykłej kolorowej drukarce, nie był zbyt reprezentacyjny, aczkolwiek na jednej ze stron miał ładne, intensywne w kolorystyce, czerwono-pomarańczowo-żółte gerbery.
Od razu kolory te skojarzyły mi się z papierami z Galerii Rae - Ale plama!

Przy ich wykorzystaniu powstała taka koperta na bon:



I z bonem:


Tył:


Obdarowanej ponoć się podobało ;)

Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

OriBella pisze...

Mnie się też podoba:) Energetyczne kolorki, plamki i przeszycia:)Super!

mosia pisze...

miałam właśnie pisać, że pełna energii, super kolory!

Cudaczek pisze...

świetnie się z bonem koperta zgrała :)

mośtynka pisze...

Idealne połączenie klorów :)koperta świetna !

wiola_c pisze...

Mi też przyszło od razy do głowy "Wow, jaka super energetyczna koperta !" Z wielka przyjemnością się na nią patrzy na ekranie monitora. Z pewnością jest jeszcze radośniejsza na żywo. :)

Bea pisze...

Fajna!!! Ile ma mocy!

SiódmyAnioł pisze...

Super! Taka energetyczna, radosna.

axdesign pisze...

nie dziwię się, że obdarowanej się podobało:)kolory poprawiające nastrój!