22.11.2012

Wyróżnienie Liebster Blog :)

Dziękuję ogromnie za wyróżnienie od Chanya13 :-)
Bardzo się cieszę! To duża niespodzianka :)

Korzystając z okazji, chciałabym podziękować za Wasze wizyty tutaj i wszystkie pozostawione komentarze. Dodają one sił i zachęcają do dalszego tworzenia. Nie wyobrażam sobie blogowania bez Was!

A teraz wracając do wyróżnienia:
Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania, które zadała Chanya13 i moje odpowiedzi:
  1. Stemple, media czy wykrojniki?
    -> Media wykreślam jako pierwsze, ale dalej mam kłopot, bo uwielbiam i stemple, i wykrojniki ;) Chyba ostatecznie wybieram wykrojniki ;)
  2. Ulubiona forma ... kartka, pudełko, album, LO? 
    -> kartka
  3. Najbardziej w warsztacie craftowym brakuje Ci ... 
    -> MIEJSCA ;) (mam malutkie biureczko, wszystko wisi mi nad głową, ciasno, ciągle mi cos spada, bo nie mieści sie na blacie ;))
  4. Ulubiony kolor i dodatki craftowe?
    -> Hmmm... Moje upodobania z czasem ulegają zmianom, ale od zawsze lubię kolory pastelowe, niebieskości, róże, zielenie, ale i mocniejsze barwy też.... Co do dodatków to oczywiście wstążki i kwiatki ;)
  5. Ulubiona technika craftowa?
    -> kolorowanie stempli, no i "wykrojnikowanie" ;)
  6. Samochód, samolot czy pociąg?
    -> na codzień - samochód, ale w dalsze podróże - samolot
  7. Kot czy pies?
    -> nigdy nie miałam ani kota, ani psa, ale wolę psy, o ile nie gryzą ;)
  8. Najbardziej marzysz żeby pojechać ....
    -> na codzień marzę, żeby pojechac do Polski, do rodziny; co do miejsc wakacyjnych nie mam jakichś szczególnych preferencji, poza tym, że raczej Europa
  9. Co lubisz robić poza craftem?
    -> zajmowac się moimi córeczkami, chodzić na spacery, przeglądać stare zdjęcia, oglądac TV, czytać, ale na to wszystko (poza dziećmi) prawie nie mam czasu.
  10. Morze czy góry?
    -> kiedyś morze, potem wyłącznie góry, teraz wraca morze, ale i tak dominują góry ;)
  11. Wiosna, lato, jesień czy zima i dlaczego?
    -> w takiej kolejnosci: 1 - lato (są wakacje, mam urodziny, jest ciepło i słonecznie :) ), 2 - wiosna (ze względu na przyrode, która budzi się do życia, wszystko kwitnie, jest pieknie :) ), 3- zima (święta, zabawy w śniegu, ale i mróz, krótki dzień, ciemności), 4 - jesień (z reguły kiepska pogoda)...

Moje pytania:
  1. Jaka była pierwsza praca craftowa, którą wykonałaś/łeś i kiedy to było?
  2. Jak wygląda Twoja "pracownia"?
  3. Czy oprócz zabaw z papierem, wykonujesz także prace w innych technikach? Jeśli tak, to jakie?
  4. Podaj 3 rzeczy, które są dla Ciebie niezbedne do tworzenia prac.
  5. Tworzysz dla siebie "do szuflady" / dla rodziny, przyjaciół, znajomych / na sprzedaż?
  6. Jaki styl prac najbardziej Ci się podoba?
  7. Czy podczas tworzenia lubisz podjadać lub podpijać? Jeśli tak, to co? ;)
  8. Co chciał(a)byś dostać od Św. Mikołaja?
  9. Które Święta wolisz? Boże Narodzenie, czy Wielkanoc? 
  10. Czy kiedykolwiek brałaś/łeś udział w wymianie rękodzieła? Jeśli tak, to w jakiej?
  11. Jak Twoi bliscy reagują na Twoje hobby?
A teraz blogi, które nominuję (oj ciężki był to wybór, zabrakło mi jeszcze kilku miejsc na tej liście), które bardzo mi się podobają, gdzie znajduję dużo inspiracji i podziwiam talenty ich autorek/ów (kolejność dowolna):
  1. http://cudaczkowykacik.blogspot.be/ - Cudaczek
Przepraszam, że nie wymieniłam wszystkich, których chciałam. Wszystkie blogi, które podziwiam, i do których zaglądam, możecie zobaczyć u mnie w prawym pasku bocznym.

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wyróżnienie! :-D

8 komentarzy:

chanya13 pisze...

Dziękuję i pozdrawiam :)

mośtynka pisze...

Dziękuje!
Nie wiem czy tak można,ja już dostałam takie wyróżnienie...

GRATULUJE WYRÓŻNIENIA!!!

mapowska pisze...

Hmmm... Ano w sumie nie wiem, czy można ;)
W regulaminie stoi tylko, że nie można nominować osoby, która Cię nominowała. Nic nie ma nt. nominowania innych ;)
Możesz mieć 2 takie wyróżnienia :) Widać zasługujesz :)

Chimera pisze...

Dziękuję :)

Scrapgang pisze...

Dziękuję bardzo za wyróżnienie:)

vairatka pisze...

Dziękuję Ci bardzo :) Z przekazaniem dalej może być problem, ale... postaram się znaleźć chwilkę :)

Cudaczek pisze...

Dziekuję :)

axdesign pisze...

oj dziękuję bardzo! czuje się zaszczycona i oczywiście gratuluje Twojego wyróżnienia!