17.04.2011

Wyniki Candy

 Witam serdecznie w ten śliczny dzień! :)
Candy skończyło się dziś w południe, więc czas na ogłoszenie wyników.
Ale zanim to nastąpi, chciałam serdecznie podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w zabawie. W najbardziej optymistycznych przypuszczeniach nie myślałam, że zgłosi się aż tak wiele osób :) Dziękuję również tym, którzy dodali mojego bloga do obserwowanych :)

A teraz czas na ogłoszenie zwycięzcy!
Losowanie odbyło się za pomocą aplikacji random.org.
Zwycięzcą jest numer...











A 29 według moich obliczeń należy do:

bisbanas pisze...
to może i ja spróbuję ;) mapowska, mowilam Ci juz, ze Twoje kartki są niesamowite??? :> są!!!! sciskam! b.skrzypczykbanas@gmail.com


 
GRATULACJE!!!

Ponieważ zgłosiło się tak wiele osób postanowiłam wylosować jeszcze jedną nagrodę, tym razem niespodziankę, dla drugiej osoby :)

Losuję zatem drugą osobę...
... i jest nią...










 
A pod numerem 98 kryje się Agnieszka
Dla Ciebie również wielkie gratulacje i brawa! :)


Dziewczyny, spróbuję się z Wami skontaktować, ale na wszelki wypadek podaję mojego maila: mapowska (małpa) op.pl. Czekam na Wasze adresy :)

Zapewniam, że choć pierwsze, to na pewno nie ostatnie Candy na moim blogu :)

Pozdrawiam wszystkich gorąco i życzę miłego popołudnia!

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gratulacje dla Szczęściar :)

skimmia pisze...

również gratuluję :-)

Karkakg pisze...

i ode mnie gratulacje!

Musta pisze...

I ja też gratuluję :)