10.11.2014

Świąteczne kaskady

Pomimo, że słoneczna pogoda za oknem nie nastraja zbytnio do wykonywania prac zimowych, czas powoli zabrać się za świąteczne kartki, wszak Boże Narodzenie zbliża się coraz większymi krokami ;)
Ale żeby nie było zbyt nudno, postanowiłam przy okazji wypróbować nową formę kartki. Chyba większość osob "kartkujących" zna kartki kaskadowe. Tę poniższą można nazwać "podwójną kaskadową". Jest to forma trójwymiarowa, można ją umieścić na komodzie, czy stole, jako bardzo stabilnie stojącą dekorację lub spłaszczyć i umieścić w kopercie.





Do wykonania kartki wykorzystałam 2 arkusze papieru z kolekcji "Winter is coming" UHK Gallery. Wykrojnikowe śnieżynki i choinki pokryłam brokatem i sztucznym śniegiem przyklejonym na Glossy Accents, a także brokatem w kleju. Niestety na zdjęciach nie jest to zbyt widoczne...

Kartka wczoraj pojawiła się na blogu ScrapCafe, gdzie można sprawdzić listę materiałów dostępnych w sklepie.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego rozpoczynającego się tygodnia!

8 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetna jest. Podoba mi się forma tej kartki.

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Bardzo ciekawa kartka, takiej podwójnej kaskady jeszcze nie znałam. Piękna, zimowa kolorystyka.

Chimera pisze...

Bardzo ciekawa ta forma, pięknie się prezentuje :)

Unknown pisze...

Fantastyczna praca, prześliczna :)

wiola_c pisze...

Super forma. Twoja śnieżna wersja bardzo mi się podoba i rzeczywiście oprócz tego że można ja wysłać, bo świetnie mieści się w kopercie to dodatkowo jest super elementem dekoracyjnym. Muszę wypróbować. :)

Anonimowy pisze...

Super forma i taka zimowa :)

Agnieszka Korman pisze...

Kartka jest bardzo ciekawa i pięknie wykonana!

jolutka123 pisze...

Cudowna kartka, takiej formy jeszcze nie widziałam, będzie piękną i niepowtarzalną ozdobą!