19.07.2014

Trochę wody dla ochłody ;)

Witam po krótkiej przerwie!

Melduję się po powrocie z 2-tygodniowego urlopu i od razu serwuję po szklaneczce wody dla ochłody, bo w wielu miejcach nastały upały ;)

A woda w szklaneczkach nie byle jakich, bo ozdobionych pięknymi kwiatami. Mamy wersję bez słomek na uroczystą kolację we dwoje lub ze słomkami na garden party ;)








Ozdobione szklanki na wodę są inspiracją w najnowszym wodnym wyzwaniu Scrapgangu. Gorąco zapraszam do udziału! Interpretacja wody dowolna ;)

9 komentarzy:

Beata oln pisze...

Hmm, zadziwiające, to chyba najlepsze określenie. Sporo czasu spędzam przy kompie ale jeszcze czegoś takiego nie widziałam.Bardzo ciekawa inspiracja, przynajmniej dla mnie. Ozdoby są prześliczne, świetny klimat letnio-ogrodowy.

Karola B pisze...

Mi też nie za bardzo wychodzi kartkowanie. 1 sztuka w ciągu miesiąca to raczej nie wiele:)
pozdrawiam mocno

Chimera pisze...

Bardzo fajny pomysł, ślicznie prezentują się szklanki w takich kwiatowych strojach :)

Monika MiniArt pisze...

Super pomysł :) szklaneczki wyglądają prześlicznie :)

Młoda Kobieta pisze...

Już Ci mówiłam, że pokochałam te szklanki od pierwszego wejrzenia, miałaś znakomity pomysł :*

Wioletta Jagiełło-Czech pisze...

Pomysł rewelacja!!! a wykonanie wiadomo-mistrzowskie. :)
Ślicznie ozdobione szklaneczki. Pić z takich wodę czy inne płyny to czysta przyjemność i nie tylko dla ochłody :D

a.le kartka pisze...

Swietny pomysł a tak ozdobione szklanki wyglądają super!

Barbara Niezgoda pisze...

Piękna ozdoba szklanek;)

Panna Totti pisze...

Fantastyczny pomysł na ozdobienie szklanek! Bardzo mi się podoba :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...