11.05.2014

Mediowy chustecznik

Witajcie,

Niedawno ozdobiłam córeczkom pudełko na gumki i spinki. Tym razem do kompletu powstał chustecznik. Jest on jednocześnie dzisiejszą inspiracją na blogu Scrapcafe.

Do ozdobienia pudełka wykorzystałam media 13arts. Najpierw pomalowałam je gesso, przez maskę nałożyłam pastę modelującą, a po wysuszeniu potraktowałam mgiełkami: Pastel Pink, Pearl Pink, Pastel Blue, Chalk Blue Light. Pudełko samo w sobie jest bardzo ozdobne, dlatego pozostałe elementy dekoracyjne ograniczone są do minimum, tylko kilka kwiatów i trochę kryształków. 







I razem z pudełkiem córek ;)


Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

Handmade By Doris pisze...

Pudełko jest fantastyczne, a kolorki niezmiernie energetyzują :)

wiola_c pisze...

Śliczne pudełko, super kolorki i świetnie komponuje się z pudełeczkiem córek. :)

Nerena pisze...

Bardzo artystyczne!!!! :))) W dodatku pudełka świetnie się wyróżniają... na tle innych rzeczy(by wiedzieć gdzie są chusteczki)tak, to odbieram. Praktyczne na co dzień.

Chimera pisze...

Woooow, bosko wyszło! Wspaniały komplet :)

Anonimowy pisze...

cudownie Ci wyszło:)przepiękne pudełeczko:)

Agnieszka Korman pisze...

Świetne są wzory z maski, a mgiełka jeszcze bardziej je wydobyła. Podoba mi się bardzo:)

KoliberArt pisze...

Uwielbiam ! świetna praca ! Piękne wykonanie! Pozdrawiam ciepło ! www.koliberart.blogspot.com

PaNaKo pisze...

WOW! cudowne efekty mediowania :)

Dorota ma kota pisze...

zaskakujące połączenie kolorów
super, tak"dziewczyńsko" ;-)

mośtynka pisze...

Piękne i bardzo efektowne :)