5.03.2014

Morskie opowieści...

Witam ciemną nocą ;)

Mam nadzieję, że kartka, którą za chwilę pokażę, rozświetli mroki nocy i pomoże dotrzeć do domu zbłąkanym wędrowcom ;)
Wykonałam ją z okazji 30. urodzin pewnego amatora morza, ryb i wszystkiego, co z morzem związane.



Pokolorowany Promarkerami digi stempelek pochodzi z JustInkLined. Dodatkowe przebłyski na falach i w świetle latarni morskiej wykonałam białym żelopisem.
Kartka nie ma ani jednego elementu wyciętego wykrojnikiem, co jest u mnie rzadkością w ostatnim czasie ;)












































Spokojnej nocy życzę! :)

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestem zachwycona kolorowanką!

Irena Rysa Maciąg pisze...

wow! wielkie wow!

jolutka123 pisze...

Pięknie pokolorowalaś odbitkę!!! Kartka śliczna:))

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Ale fajna! :)

Chimera pisze...

Świetna kartka, podoba mi się to, jak pięknie pokolorowałaś obrazek :)

Agnieszka Korman pisze...

Piękna i niepowtarzalna!

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Świetna kartka, uwielbiam morskie klimaty, doskonale wszystko wymyśliłaś i brawurowo pokolorowałaś obrazek.

Handmade By Doris pisze...

Cudownie pokolorowana! robi wrażenie :)

wiola_c pisze...

prześliczna kartka, a obrazek pokolorowałaś przepięknie. :D

Karola B pisze...

cudowna! piękny widok:)

Barbara pisze...

Nisamowita...taka uspokajająca ,jak się na nią patrzy :)

Agnieszka(AgaP) pisze...

Świetna- podoba mi sie pocięte tło! Kolorowanie- mistrzostwo świata!!!!

Pati pisze...

wow, super kolory i kompozycja :)