02.12.2013

Notes z sową

"Sowa" to temat najnowszego wyzwania na blogu ScrapCafe.
Dziewczyny z DT wykonały mnóstwo różnorodnych sowich inspiracji. Są i notesy, i kartki w kaształtach tradycyjnych i nie, z sowami realistycznymi i bardzo fantazyjnymi, poważne i na wesoło ;) Zajrzyjcie koniecznie ;)

Moja sowa należy do tych bardziej realistycznych, choć całość wyszla dosyć mistycznie, a to głównie za sprawą stempla Deep in the Night, lingeringly ze Sweet Pea Stamps.
Stempel pokolorowałam Promarkerami, pokryłam brokatem w kleju oraz Glossy Accents i wykonałam z nim notes.

 


































Papiery pochodzą z kolekcji Fruits of the Forest UHK Gallery. Napis "Notes" to stempel Lemonade, który poddałam embossingowi na gorąco pudrem holograficznym.

Notes zgłaszam na wyzwanie w I love Promarkers - Anything goes.

7 komentarzy:

Panna Totti pisze...

Notes pierwsza klasa! Wyszło świetnie! Pomimo sowy ja mam skojarzenia z filmem "Zaklęta w sokoła", ale to moja interpretacja:)
Pozdrawiam.

Chimera pisze...

Przepiękny jest i bardzo elegancki.

Wioletta Jagiełło-Czech pisze...

Przepiękny. Nie dość że ma śliczny kolor to go jeszcze cudnie skomponowałaś. :))
Szkoda, że mieszkamy od siebie daleko, z przyjemnością bym go sobie obejrzała ze wszystkich stron.
Super dobrałaś nawet te dodatki na sprężynach, wyglądają niemal identycznie jak te "piórka" na stemplu.Świetnie do siebie nawiązują.
Pozdrawiam.

Mała Mi pisze...

Prześliczny :) Fiolecik bardzo ładnie tutaj wygląda.
Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com

WeirdCat pisze...

This is beautiful, what a lovely gift for somebody, thank you for joining us at I♥ProMarkers this week
Ruth x

chanya13 pisze...

Notes jak dla mnie - uwielbiam fiolety, a do tego jeszcze śliczny stempelek - uroczy, kobiecy notes

Arleta pisze...

wspaniały notes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...