1.11.2013

Dobre wieści :)

Dziś nie przychodzę z żadną pracą, ale z informacją bardzo dla mnie miłą :D

Zostałam nowym członkiem zespołu projektowego Scrapcafe!  Juuupiii! :D


 Ogromnie się cieszę, szczególnie, że się tego nie spodziewałam. Bardzo dziękuję Mag349 oraz całemu DT za przyjęcie mnie do swojego grona oraz za zaufanie, którego postaram się nie zawieść. Mam nadzieję, że stanę na wysokości zadania i prace wykonane dla Scrapcafe będą Wam się podobały ;)

Koniecznie zajrzyjcie na sklepowego bloga, gdzie poznacie drugą nową projektantkę, bardzo  utalentowaną osobę :)

Pozdrawiam serdecznie!


PS. Już jutro na blogu Scrapcafe pojawi się wyzwanie z pierwszymi pracami nowych projektantek. Gorąco na nie zapraszam ;)

10 komentarzy:

Becia scrapuje pisze...

Gratulacje :)))

Chimera pisze...

Gratuluję i cieszę się razem z Tobą :)

wiola_c pisze...

Gratulacje!!!
Z przyjemnością będę oglądać Twoje piękne inspiracje. :)

Kasia Udalska pisze...

Świetna wiadomość! Serdecznie gratuluję :) :* i cieszę się razem z Tobą :))

Cudaczek pisze...

Gratulacje!!! Z przyjemnością popatrzę na Twoje inspiracje :)

Klaudia/Kszp pisze...

Gratuluję :))

Arleta pisze...

moje gorące gratulacje czekam na twoje swietne prace

mag pisze...

Ja też się cieszę, że dołączyłaś do naszego zespołu i nie mogę się doczekać pierwszej pięknej pracy pod naszym szyldem :)

chanya13 pisze...

Gratuluję!!!!

mośtynka pisze...

GRATULACJE !!!
będę jeszcze chetniej zagladać na bloga scrapcafe :)