20.09.2013

Lift NIEkartowy

Wiedziałam, że kiedyś nastąpi ten moment ;)
Scrapgangsterki skutecznie zmusiły mnie do rozpoczęcia przygody ze scrapami, a to za sprawą nowego cyklu wyzwań, w których liftować będziemy różne ciekawe formy, a wśród nich LO.
W pierwszym NIEkartkowym wyzwaniu liftujemy świetny scrap autorstwa k.a.s.i.

A mój debiutancki scrap przedstawia się następująco ;) :





Podchodziłam do tej formy z niepewnością i obawami, ale w sumie mi się spodobało, więc to na pewno nie ostatnie LO w życiu ;) A nawet jak mi się odechce, to z pewnością będę mogła liczyć na Scrapgangsterki ;)

Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

AnnaT pisze...

Bardzo fajny :) Jak się go ogląda, to buzia sama się śmieje :)

Cudaczek pisze...

Ciesze się, że Cie "zmusiłyśmy" :) Debiut jest przeuroczy, jestem ciekawa Twoich następnych scrapów :)