18.01.2013

Wyniki Candy

Zapisy skończyły się o północy, więc czas na ogłoszenie zwycięzcy :-).
Zanim to jednak nastąpi, chciałam bardzo serdecznie podziękować wszystkim uczestniczkom mojego mini-Candy! :-D
Dziękuję również tym, którzy dodali mojego bloga do obserwowanych.
A teraz, żeby nie przedłużać i nie trzymać Was w niepewności, ogłoszenie wyników.
Komentarzy było 32, z czego 2 były zdublowane i usunięte przez autorów, zatem do losowania wzięłam pod uwagę 30 komentarzy. Random.org pomógł mi wylosować zwycięzcę:



A pod numerem 20 kryje się...






...









...


 Agnieszko, dla Ciebie gratulacje i owacje :-)



Jak również przesyłka ;).
Czekam na Twój adres: mapowska (małpa) op (kropka) pl.


Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz bardzo dziękuję za udział w zabawie!

7 komentarzy:

Ev (ZielonaKrówka) pisze...

Gratuluję :)

ewinka Nowa pisze...

Gratulacje dla Agnieszki. Dziękuję za zabawę i zapraszam na moje candy parapetówkowe :-)))

magdalenardo pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

Aneta pisze...

gratuluję i pozdrawiam

wycinam.pl-Agnieszka Majewska pisze...

WOW!!!
Super. Dopiero zaczynam przygodę ze scrapem, a tu już wygrana:)
Nie mogę się doczekać!
Dziękuję BARDZO!!!

frezja pisze...

dziekuje za zabawe i zapraszam na niezwykle candy u mnie
http://fioridifantasia.blogspot.it/2013/01/rebus.html

el pisze...

gratulacje , szkoda .....że to nie ja ,dzięki za zabawę