25.11.2012

Na 2. urodziny / For the 2nd birthday

Koleżanka poprosiła mnie o wykonanie karteczki dla synka znajomej, który niedawno obchodził drugie urodzinki :) Mama małego Kubusia jest fanką Kubusia Puchatka, więc i kartka przedstawia dwóch bohaterów z tej bajki.
My friend asked me to make a card for her colleague's son, who had his second birthday recently :) The mother of Kubuś is a fan of The Winnie the Pooh so there are 2 characters from that story in the card.
Kontury Kubusia oraz Tygryska znalazłam wśród darmowych kolorowanek na stronie: http://www.supercoloring.com/. Wydruki pokolorowałam Promarkerami.
I have found the Pooh and Tigger contours on a free coloring pages site:  http://www.supercoloring.com/.  
I coloured the printouts with Promarkers.
I enter the card into the following challenges:

8 komentarzy:

mośtynka pisze...

Świetna karteczka!
Ja też lubię Kubusia Puchatka,a mam 18 lat...,hi hi

mośtynka pisze...

ZAPRASZAM DO MNIE PO WYRÓŻNIENIE!
POZDRAWIAM!

Chimera pisze...

Ale słodka!! Uwielbiam tygryska :)

Cudaczek pisze...

Super! Pełna energii tak jak ten rozbrykany tygrys :)

Karolina pisze...

jaka ona jest śliczna!

jolutka123 pisze...

Świetna karteczka, bardzo radosna, super Ci wychodzi kolorowanie:))

Monia pisze...

Świetna, pomysłowa i radosna karteczka :)

downrightcrafty pisze...

clever design and love the colours and images great card, thank you for joining us at the Joanna Sheen Challenge
Hugs Kate xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...