22.10.2012

Zostałam członkiem DT Scrapgang :-))) / I've become a Scrapgang DT member :)))

Jestem bardzo szczęśliwa, gdyż zostałam wybrana do DT na blogu Scrapgang :)))
Z całej mocy będę starać się sprostać temu zadaniu i aktywnie uczestniczyć w życiu bloga.  Mam nadzieję, że Młoda Kobieta, Rysa i Szara nie pożałują wyboru ;)

I am sooo happy that I was chosen to be a DT member of the Scrapgang blog :)))
I will try to meet this challenge and actively participate in the life of the blog. I hope that Młoda Kobieta, Rysa and Szara will not regret their choice ;)

5 komentarzy:

vairatka pisze...

Gratulacje!!! Może i ja zacznę tam wreszcie zaglądać częściej... :)

Karola B pisze...

gratuluje:)

Kasia Udalska pisze...

Hi, hi Kochana, na pewno nie pożałujemy! :) Wierzę, że będzie nam się świetnie współpracować, witaj w Zespole :* :)

milenka pisze...

Gratuluję :)

mapowska pisze...

Zapraszam serdecznie! Juz jutro kolejne swietne wyzwanie :-) Moje pierwsze jako czlonka DT ;-)